![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
IAB Jäsenesittely: Mall Voice ja Mikko Valtonen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Mall Voice ja Mikko Valtonen
|
Mikko Valtonen, Sales Director |
Kerro Mikko hieman Mall Voicesta sekä myös itsestäsi?
Mall Voice tarjoaa yli 25 vuoden kokemuksella monipuolisia äänimainontaratkaisuja mainostajille niin kauppakeskuksissa kuin HalpaHalleissa ympäri Suomea. Olemme Suomen pitkäikäisin audio retail media. Tuotamme houkuttelevia mainoksia ja tarjoamme media-aikaa, jotta asiakkaamme voivat tehokkaasti tavoittaa kohdeyleisönsä lähellä ostopäätöksentekohetkeä. Mall Voice on oikea kumppani, kun haluat erottua äänimaailmassa tai kehittää kohteidesi äänimaailmoja ja saavuttaa parhaat tulokset äänimainonnan avulla.
Itse olen äänimainonnan ammattilainen jo lähes viiden vuoden ajalta. Vedän Mall Voicen myyntitiimiä ja toimin asiakasrajapinnassa sekä ajoittain myös studiossa äänitysten ja editoinnin parissa.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Verkostoitumista ja mielenkiintoisia näkemyksiä mainonnan ja markkinoinnin timantinkovilta ammattilaisilta.
Mitä Mall Voice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Aktiivista osallistumista ja näkemystä audiosta ja sen kehittämisestä kaupallisessa ympäristössä
Mitkä ovat Mall Voicen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Audion aseman vakinaistaminen ja lujittaminen osaksi retail-mediaympäristöä.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Sportti ja muki.
23.05.2024
Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla
Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.
lue lisää06.02.2024
Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023
Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.
lue lisää22.09.2023
Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua
IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.
lue lisää31.08.2023
Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla
Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.
lue lisää![Highlight picture](https://www.iab.fi/media/iab-logot/logo-valkoinen.png)