Icon
IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin Markkinaluvut

IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin

23.05.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Teads ja Niklas Kevin.

 

                                 Niklas Kevin, Country Manager

 

Kerro hieman Teadsista sekä myös itsestäsi?

Teads on outstream videomainonnan pioneeri, vuodesta 2012. Nykyisin New Yorkissa pääkonttoria pitävä globaali yritys työllistää yli 1500 ympäri maailman. 

Olen toiminut pitkään media-alalla, yli 25 vuotta, Suomessa ja viimeiset vuodet ulkomailla, lähinnä Espanjassa, Madridissa jossa asuimme edelliset neljä vuotta perheen kanssa. Video on tullut tutuksi Youtube ja Splay lanseerasauksesta vuonna 2013 sekä PlayAd/ ShowHeroes lanseerauksesta vuonna 2014, Teadsilla aloitin keväällä 2023. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Lanseerata Teads Suomessa,  siinä IAB:lla on toivottavasti iso rooli sekä olla aktiivisesti mukana Suomen IAB yhteisössä. Lisäksi verkostoitumista sekä oman työpanoksen mukaan tuominen IAB videotyöryhmän työskentelyyn. Teads on mielellään mukana IAB seminaareissa ja tilaisuuksissa tuomalla esim. kansainvälisiä alan huippuja Suomen areenoille.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Kansainvälisyyttä, näkemystä digitaalisesta markkinoinnista, tulevaisuuden trendejä ja hyviä kotimaisia ja kansainvälisiä caseja.

Mitkä ovat Teadsin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Omnichannel ratkaisut, CTV ja Attention sekä CO2.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Tyttären kanssa puuhastelu ja liikunta, etenkin pallopelit.

 

 

23.05.2024

Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.

lue lisää

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!