![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit!
Miten keksien eli evästeiden poistuminen vaikuttaa markkinointiin ja mainontaan? Ovatko mainostajat valmiita kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Oletko sinä valmis? IAB Finland järjestää aiheesta säännöllisesti tapahtumia ja herkulliset keksit olivatkin toukokuun seminaarin pääaiheena.
Tällä kertaa IAB Studiossa julkaistaan Dagmarin Katariina Uljas-Ahlin ja Adformin Jakob Bakin hedelmällinen keskustelu evästeiden poistumisen tuomista haasteista mainostajille eli How should advertisers act in post 3P cookie world? Haastattelu käytiin englanniksi ja se nauhoitettiin toukokuun Keksit. Keksit? Keksit! - Seminaarissa Finnkinossa.
Käy kuuntelemassa uusin jakso!
Kuuntele koko jakso tästä:
Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
02.07.2024
IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.
lue lisää24.06.2024
IAB Studio: Luvanvarainen data liiketoiminnassa
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Janninan kanssa ovat Niklas Tverin Elisalta ja Petteri Kalaoja Dagmarilta puhumassa luvanvaraisesta datasta.
lue lisää14.06.2024
IAB Studio: Erotu joukosta pelimainonnalla
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studioon päästettiin pelimainonnan ammattilaisia: Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Patrik Hautala GroupM:ltä ja Stina Backman Telialta.
lue lisää30.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa - Q&A osa 2
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta.
lue lisää