Icon
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs Uutiset & blogi

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

27.08.2024

Työpaikkakuvaus

Digimainonnan ja -markkinoinnin etujärjestö IAB Finland etsii osaajaa myymään ja kehittämään digimainonnan koulutuksia. Jos innostut haasteista, haluat olla esillä etulinjassa ja olet loistava tiimipelaaja, tämä voi olla juuri sinulle sopiva haaste.

Työssäsi vastaan IAB:n koulutusliiketoiminnasta, eli myyt ja kehität IAB:n digimainonnan koulutuksia. Tukiverkon omaan työhön tuo muu IAB-tiimi ja IAB:n kattojärjestö IAB Europen jäsenmaat sekä niiden koulutukset. Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen vaatii etenkin oikeaa asennetta, eli olet positiivinen, periksiantamaton ja peloton. Lisäksi tulet hyvin toimeen ihmisen kanssa ja parhaassa tapauksessa tunnet jo nyt hyvin Suomen digimarkkinan eri toimijat. Työ ei lähde nollasta, vaan mm. IAB Finlandin Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus antaa erinomaisen pohjan työtehtävien menestyksekkäälle hoitamisella. Koulutuksiin liittyviä työtehtäviä täydennetään mm. IAB:n työryhmiin liittyvillä vastuilla. 

IAB Finland on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Tarjoamme jäsenillemme näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa ja kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen. Kiteytämme toimintamme seuraavasti:

  • Huomioimme, käsittelemme ja tuomme ratkaisuja kaikkein suurimpiin markkinoinnin haasteisiin
  • Näytämme minkälainen digimarkkinointi toimii 
  • Katsomme tulevaisuuteen ja autamme yrityksiä sekä ihmisiä valmistautumaan

Euroopassa IAB toimii 29 maassa ja maailmanlaajuisesti IAB-perheeseen kuuluu lähes 70 maata.

 

Tärkeimmät työtehtävät

  • IAB:n koulutusten myyminen.
  • IAB:n koulutustarjoaman kehittäminen.
  • Koulutusmateriaalien tuottaminen ja opiskelijoiden kouluttaminen.
  • Mediakentän ja markkinoinnin trendien aktiivinen seuraaminen ja hyödyntäminen omassa työssä.
  • Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
  • Vastuut sovituista IAB:n työryhmistä (noin 3-4 kpl).

 

Menestyäksesi tässä tehtävässä tarvitset:

  • Myynnillisen ja positiivisen asenteen.
  • Halua olla esillä ja etulinjassa.
  • Innostusta kehittää ja olla mukana uuden tekemisessä.
  • Mielellään vähintään viiden vuoden kokemus digimainonnan tai -markkinoinnin tehtävistä.
  • Itseohjautuvaa työotetta ja erinomaisia projektinjohtotaitoja.
  • Erinomaisia viestintätaitoja niin suomeksi kuin englanniksi.
  • Kykyä toimia tiimeissä ja yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa.
  • Mielellään kaupallisen koulutuksen.

 

Tarjoamme sinulle

Työtehtävä tarjoaa hienon näköalapaikan Suomen digitaaliselle mediamarkkinalle. Roolissa pääset kehittämään laaja-alaisesti omaa asiantuntemusta muun IAB-tiimin tukemana. Kansainvälinen IAB-perhe mahdollistaa jatkuvien ideoiden ja innovaatioiden saamisen. Työ IAB:lla muotoutuu valitun henkilön toiveiden mukaisesti, eli työtä voi tehdä moderneilla työvälineillä myös etätyönä. Tämän vuoden aikana IAB-tiimi on tavannut toimistolla yksi-kaksi kertaa viikossa.

 

Kiinnostuitko ja haluat lisätietoja

Soita IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassinalle p.040 575 3726: 

  • MA 9.9.2024 klo 13-16 välillä. 
  • PE 13.9.2024 klo 10-11 välillä.
  • MA 16.9.2024 klo 13-16 välillä.

 

Hakemukset ja aikataulut

Palkkatoiveet sisältävät hakemukset 22.9.2024 mennessä osoitteeseen  pasi.raassina@iab.fi

 

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

BLOGI
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

11.11.2024

Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.

lue lisää

01.11.2024

IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa. 

lue lisää

28.10.2024

MIXX kumppanuudet myynnissä!

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

lue lisää