
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle
Digitaalinen televisio mainostajan näkökulmasta – katso webinaaritallenne!
IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.
Webinaarin sisältö:
🔹 HD-siirtymän vaikutukset – Miten digitaalisen television kehitys muuttaa mediamarkkinaa ja avaa uusia mahdollisuuksia mainostajille?
🔹 Liikkuvan kuvan rooli markkinoinnissa – Kuinka ison ruudun katselu voi tehostaa brändiviestintää ja luoda vaikuttavampia kuluttajakokemuksia?
🔹 Case-esimerkit käytännöstä – Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten HybridiTV-teknologiaa on jo hyödynnetty onnistuneesti mainonnassa.
Tallenteen avulla saat arvokkaita oivalluksia ja työkaluja digitaalisen television hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä näkymän tulevaisuuden trendeihin.
Katso tallenne ja ota kaikki hyöty irti digitaalisen television mahdollisuuksista!
Ohjelma:
Alkusanat - Pasi Raaasina | IAB Finland & Jani Saari | Digita
Mainostajalle lisäbuustia HD-siirtymästä - Jani Saari | Digita (lataa prese)
Liikkuvan kuvan merkitys brändeille tulevaisuudessa - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)
HybridiTV:n case-esimerkkejä - Jari Karhu | Digita (lataa prese)
Q&A

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa.
lue lisää14.02.2025
Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa.
lue lisää14.02.2025
Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.
lue lisää14.02.2025
Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024
IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää