Icon
Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan Uutiset & blogi

Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

12.09.2024

Tervetuloa seuraamaan Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaarin tallennetta! Tämä tallenne tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja innovatiivisia ratkaisuja siitä, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammaksi. Seminaarin aikana käsiteltiin muun muassa ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa, brändin merkitystä mainonnan vaikuttavuudessa sekä CTV-mainonnan hyödyntämistä.

Puhujat ja teemat tallenteessa:

  • Tuomas Kurki (Clear Channel) & Antti Ujainen (NORR3): Ohjelmallisesti ostettu ulkomainonta (pDOOH) ja sen vaikutus digikampanjoihin.
  • Ilari Ahtola (Dagmar): Vaikuttavuuden mittaaminen ja maksimoiminen digimainonnassa.
  • Aleksi Ylitalo & Aki Ronkainen (RTL AdAlliance): CTV-mainonnan rooli TV-ruudulla ja sen yhdistäminen lineaariseen TV.
  • Ville Rantanen (Kuuki): Selkeän vuorovaikutuksen merkitys vaikuttavassa digimarkkinoinnissa.
  • Teemu Suutari (OMD): Brändin vahvuus ja kulttuurillisen merkityksellisyyden vaikutus mainonnan tuottoisuuteen.
  • Keynote-puheenvuoro Dominic Dunne (Clear Channel): Ohjelmallinen DOOH ja sen mahdollisuudet post-evästeajassa.

Tämän tallenteen avulla pääset syventymään aiheisiin ja oivalluksiin, jotka auttavat sinua viemään digitaalisen markkinointisi uudelle tasolle. Nauti katselusta ja löydä ratkaisuja, joilla erotut joukosta!

Katso tallenne ja ota askel kohti vaikuttavampaa digimainontaa!

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Nina Myllyharju | Clear Channel (lataa prese)

Yhdistä reaalimaailma ja digimainonta ohjelmallisesti - maksimoi markkinoinnin vaikuttavuus ja teho - Tuomas Kurki | Clear Channel & Antti Ujainen | NORR3 (lataa prese) ja (lataa prese)

Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? - Ilari Ahtola | Dagmar (lataa prese)

Rakenna vaikuttavuutta TV-ruudulla hyödyntäen uutta teknologiaa ja mitattavuutta - Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance & Aki Ronkainen | RTL AdAlliance (lataa prese)

Kun ostaja ja myyjä ymmärtävät toisiaan: Tehokkaan kommunikaation vaikuttavuus - Ville Rantanen | Kuuki (lataa prese)

Miksi vahvat ja merkityksellisemmät brändit hyötyvät enemmän mainonnasta? - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)

Keynote: Harnessing the Power of Programmatic DOOH to drive Impact in a Digital World - Dominic Dunne | Clear Channel (lataa prese)

Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Nina Myllyharju | Clear Channel 

 

BLOGI
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin

IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30.  Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,

lue lisää

27.02.2025

Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin

IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30.  Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,

lue lisää

14.02.2025

Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa. 

lue lisää

14.02.2025

Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.

lue lisää