IAB Finlandin nimitysuutiset: Ylönen & Reimaa
Anna Ylönen, VJD/Medianomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Viestintäpäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hän vastaa IAB:n viestinnästä, koulutuksen kehittämisestä sekä Mainonnan, Tietosuoja- ja Mittaustyöryhmien toiminnan koordinoimisesta. Ylönen on ollut IAB:n palveluksessa vuodesta 2008. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. WSOY:ssä. | ||
Krista Reimaa, 26, MMK/Tradenomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Markkinointipäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hänen vastuualueeseensa kuuluu IAB:n seminaarien ja IABlogi.fi:n markkinointi, jäsenhankinta sekä Mobiili- ja SoMe-työryhmien toiminnan koordinoiminen. Aikaisemmin Reimaa on työskennellyt mm. 7signal Oy:ssä ja News to Screen Oy:ssä. Tarkista uudet yhteystiedot täältä. |
29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää11.11.2024
Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %
Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.
lue lisää01.11.2024
IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa.
lue lisää28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää