IAB mukana DigiArena Helsinki -tapahtumassa 17.5.2018
IAB Finland on yhteistyökumppanina uudessa digitaalisen markkinoinnin teknologia- ja ajankohtaistapahtumassa DigiArena Helsingissä, joka järjestetään toukokuussa Messukeskuksessa. Se on kohtaamispaikka markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilaisille sekä liiketoiminta- ja kehitysjohtajille, jotka haluavat menestyä nykypäivän markkinoinnissa ja myynnissä sekä löytää konkreettisia ratkaisuja arkipäivän haasteisiinsa. Tapahtumaan on tulossa IAB:n jäsenille jäsenetuhinta, josta tiedotamme helmikuussa lipunmyynnin alkaessa. Lue lisää tapahtumasta täältä.
28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää