Mitä 2019 pitää digimainonnassa ottaa haltuun?
IAB kysyi HOT or NOT -seminaarissa alan asiantuntijoilta, mitkä ovat ne asiat, jotka tulee ottaa huomioon vuonna 2019. Katso videot!
Katso HOTorNOTin kaikki videotallenteet ja esitysmateriaalit.
Mihin suuntaan tekniikan ja luovuuden suhde kehittyy digimainonnan vuonna 2019? Nitro Groupin Minna Kallio kertoo!
Mikä digitaalisessa mainonnassa on kaikkein tärkeintä vuonna 2019? Tässä Microsoft Newsin Jaakko Sainin arvokkaat vinkit julkaisijalle!
Mitkä tekijät tuovat digimarkkinointiin vaikuttavuutta? Eväitä tähän jakaa Sanoma Media Finlandin Kati Alijoki.
Mitä vuoden 2019 mainostajalla tulee olla ja mitä pitää saada? Relevant Digitalin Olli Järvilehto kertoo.
29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää11.11.2024
Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %
Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.
lue lisää01.11.2024
IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa.
lue lisää28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää