MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
2023 mukana oli 7 palkintokategoriaa: Vuoden datateko, Paras vastuullinen markkinointiteko, Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus, Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja, Paras digimyyntitiimi, Paras digisuunnittelutiimi sekä Vuoden digiammattilainen. Palkintogaala sekä tapahtuma oli alan sisällä toivottu ja keräsi paljon kiitoksia (NPS 56). Kaiken kukkuraksi 2023 tilaisuus oli loppuunmyyty. 2025 tilaisuudesta tehdään siis entistä suurempi sekä ehdottomasti vielä hienompi!
MIXX Platina -kumppani saa näkyvyyttä MIXX Awardsin ympäriltä runsaasti ja lisäksi kumppani voi valita asiantuntijanäkyvyyttä IAB:n muista kanavista.
Vaihtoehto A |
Vaihtoehto B |
MIXX näkyvyys:
Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:
Muu näkyvyys:
|
MIXX näkyvyys:
Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:
Muu näkyvyys:
|
Jos kumppanuus kiinnostaa ja haluat tarkempia lisätietoja, ole yhteydessä mira.vaurula@iab.fi
Tapahtumaan ja näkyvyyteen liittyvät tarkemmat yksityiskohdat sovitaan MIXXin pääkumppaneiden kanssa.
Tsekkaa 2023 MIXX Awardsin voittajat TÄÄLTÄ ja gaalafiilikset alta.
28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää