REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
Työpaikkakuvaus
Digimainonnan ja -markkinoinnin etujärjestö IAB Finland etsii osaajaa myymään ja kehittämään digimainonnan koulutuksia. Jos innostut haasteista, haluat olla esillä etulinjassa ja olet loistava tiimipelaaja, tämä voi olla juuri sinulle sopiva haaste.
Työssäsi vastaan IAB:n koulutusliiketoiminnasta, eli myyt ja kehität IAB:n digimainonnan koulutuksia. Tukiverkon omaan työhön tuo muu IAB-tiimi ja IAB:n kattojärjestö IAB Europen jäsenmaat sekä niiden koulutukset. Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen vaatii etenkin oikeaa asennetta, eli olet positiivinen, periksiantamaton ja peloton. Lisäksi tulet hyvin toimeen ihmisen kanssa ja parhaassa tapauksessa tunnet jo nyt hyvin Suomen digimarkkinan eri toimijat. Työ ei lähde nollasta, vaan mm. IAB Finlandin Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus antaa erinomaisen pohjan työtehtävien menestyksekkäälle hoitamisella. Koulutuksiin liittyviä työtehtäviä täydennetään mm. IAB:n työryhmiin liittyvillä vastuilla.
IAB Finland on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Tarjoamme jäsenillemme näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa ja kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen. Kiteytämme toimintamme seuraavasti:
- Huomioimme, käsittelemme ja tuomme ratkaisuja kaikkein suurimpiin markkinoinnin haasteisiin
- Näytämme minkälainen digimarkkinointi toimii
- Katsomme tulevaisuuteen ja autamme yrityksiä sekä ihmisiä valmistautumaan
Euroopassa IAB toimii 29 maassa ja maailmanlaajuisesti IAB-perheeseen kuuluu lähes 70 maata.
Tärkeimmät työtehtävät
- IAB:n koulutusten myyminen.
- IAB:n koulutustarjoaman kehittäminen.
- Koulutusmateriaalien tuottaminen ja opiskelijoiden kouluttaminen.
- Mediakentän ja markkinoinnin trendien aktiivinen seuraaminen ja hyödyntäminen omassa työssä.
- Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
- Vastuut sovituista IAB:n työryhmistä (noin 3-4 kpl).
Menestyäksesi tässä tehtävässä tarvitset:
- Myynnillisen ja positiivisen asenteen.
- Halua olla esillä ja etulinjassa.
- Innostusta kehittää ja olla mukana uuden tekemisessä.
- Mielellään vähintään viiden vuoden kokemus digimainonnan tai -markkinoinnin tehtävistä.
- Itseohjautuvaa työotetta ja erinomaisia projektinjohtotaitoja.
- Erinomaisia viestintätaitoja niin suomeksi kuin englanniksi.
- Kykyä toimia tiimeissä ja yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa.
- Mielellään kaupallisen koulutuksen.
Tarjoamme sinulle
Työtehtävä tarjoaa hienon näköalapaikan Suomen digitaaliselle mediamarkkinalle. Roolissa pääset kehittämään laaja-alaisesti omaa asiantuntemusta muun IAB-tiimin tukemana. Kansainvälinen IAB-perhe mahdollistaa jatkuvien ideoiden ja innovaatioiden saamisen. Työ IAB:lla muotoutuu valitun henkilön toiveiden mukaisesti, eli työtä voi tehdä moderneilla työvälineillä myös etätyönä. Tämän vuoden aikana IAB-tiimi on tavannut toimistolla yksi-kaksi kertaa viikossa.
Kiinnostuitko ja haluat lisätietoja
Soita IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassinalle p.040 575 3726:
- MA 9.9.2024 klo 13-16 välillä.
- PE 13.9.2024 klo 10-11 välillä.
- MA 16.9.2024 klo 13-16 välillä.
Hakemukset ja aikataulut
Palkkatoiveet sisältävät hakemukset 22.9.2024 mennessä osoitteeseen pasi.raassina@iab.fi
IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.
Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu
23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää20.01.2025
Uusi IAB:n jäsenetu vuodelle 2025: Foorumit
IAB Finland aloittaa uudet jäsenille suunnatut foorumit helmikuussa 2025. Ensimmäiset foorumit keskittyvät kahteen IAB:n jäsenkyselyssä erittäin tärkeäksi koettuun teemaan: tekoälyyn sekä mainonnan tuloksellisuuteen. Foorumit keskittyvät 100% osallistujien omaan oppimiseen ja ne ovat avoinna kaikille IAB:n jäsenille. Pidämme yhteisen infotilaisuuden foorumeista tiistaina 11.2.2025 klo 9:00 Teamsissa. Tule mukaan tutustumaan foorumeihin ja lue myös alta yleisimmät kysymykset foorumeihin liittyen.
lue lisää15.01.2025
IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit
IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.
lue lisää29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää